14- کروکودیل ها هم مشکل روانی دارن.. می گی نه!‌ نیگا کن..

کجای روان من مشکل داره، اگه گاهی دلم می‌خواد بمیرم تا تو دلت بسوزه؟

کجای روان من مشکل داره، اگه گاهی دلم می‌خواد تو تصادف له‌ولورده شم تا تو دلت بسوزه؟

کجای روان من مشکل داره‌، اگه گاهی دل خودم واسه خود ِ مرده‌م، واسه خود ِ له‌ولورده‌م می‌سوزه؟

اشک می‌ریزه.. اشک می‌ریزه.. دلم واسه خود ِ مرده‌م، خود ِ له‌ولورده‌م اشک می‌ریزه...

کجای روان من مشکل داره، اگه گاهی در دروازه‌رو می‌تونم ببندم، در دهن ِ حس و حال خودم و نه!

::

من فهمیده‌م که کیوشاد روح خیلی خیلی حساسی داره، سلیقه‌ی خیلی خیلی خوبی هم داره.. این و وقتی مطمئن شدم که از بین اونهمه ماشین که تو یه کوچه‌ی تنگ‌وتار پارک شده بودن، صاف رفت و زد به یه "بی‌ ام و"ی سفید و مامان..

نمی تونم واستون بگم چه حس ِ گندی پیدا کردم وقتی فهمیدم سفیدبرفی همون روز خریداری شده و حتی هنوز به نام صاحب ِ جدیدش هم زده نشده.. حالا بماند که چه حس ِ گندتری پیدا کردم وقتی فهمیدم بیمه‌ی ماشینم یه هفته‌س تموم شده و من به خیال خودم هنوز یه ماه دیگه وقت داشتم!!!

::

کار ِ جدید بالاخره شروع شد.. قبل از ورود به بلاگ، یک عدد پیشنهاد بیمه عمر پر کنید، تا ببینیم بعدش چی پیش میاد!
جای تاسف داره آدم خودش تو بیمه کار کنه، بعد ندونه بیمه‌ی ماشینش کی تموم شده!!

::

چشم بچه گربه‌ها خوب شده، البته به جز یه چشم ِ یکیشون.. صبحها قبل از بیرون رفتن مورد استقبال رسمی خونواده‌ی خوشبخت قرار می‌گیریم.. کوچولوی کم‌بینا موقع جست و خیزهاش خورد تو دیوار! شاید بهتر بود بابا یه‌کم بیشتر دارو قاطی شیرشون می کرد!!

::

روزنامه:

  • خطاب به کروکودیل ِ خسته: هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم..
  • کروکودیل ِ خسته: می خواستی هم نمی‌تونستی!‌
  • توضیح صحنه: کروکودیل در حال ِ اره کردن مخاطبان!

::

پ-ن: نمی دونم من باید به تموم اونایی که عاشقت نیستن حسادت کنم، یا اونا به منی که تو عاشقشی!

::

پایان نامه:

  • امروز کروکودیل در آبهای روان‌گردان شنا کرده بود!
  • پیشنهاد: آدامس با طعم کروکودیل روانی
  • قیمت: به میزان یه مشت قرص روان‌گردان
  • دستور مصرف: قبلن به کروکودیل آب معدنی برسانید..

34 کروکامنت:

ناشناس گفت...

پستت بی هوا منو یاد یه شعر انداخت:

تو کسی را دوست داری و او دیگری را
من تورا و تو دیگری را
او مرا و من دیگری را
این مهره ها را هرجور بچرخانی
تمام نمی شود این بازی
با این همه
بیا! سرگرم می شویم
شاید هم لحظه ای در این جا بجایی
من به تو رسیدم
تو به دیگری

آ.سهرابی

ناشناس گفت...

بی ربط...همین

ناشناس گفت...

می گفتی گوسفند می کشتیم دختر ، میبینم که حال و هوات بدجوری ابریه ، خلاصه به مرادت برسی ایشاا.. ، قطره بتامتازون رو یک به پنج با آب جوشیده سرد شده رقیق کن بریز تو چشم بچه گربه روزی دو نوبت ...نخوری خودت یه وقت ...بابت تصادف م متاسفم ، صافکار خوبم میخوای میشناسم ...خوشحالم می نویسی دوباره

داریوش گفت...

این فقط تقصیر آبهای روان گردانه نه تو
بمیرم برای این کیوی حساسسسسس
من یه کم به جای صاحب اون سفید برفی سکته ناقص کردم
همیشه گفتن بیمه گر با ماشین بدون بیمه میره اینور و اونور

ناشناس گفت...

kare jadid mobarak! bimeye serghate darin? premiumesh cheghadre? frachisesh chi??

م. گفت...

خداییش صاحب بی ام و خیلی باجنبه و احتمالن با شخصیت و با فرهنگ یا خیلی خیلی پولدار بوده که نزده کیوشادتو آتیش بزنه جلو چشمات !
حالا ببینم چقدری پیاده شدی؟

م. گفت...

بعدشم بترسسسس از روزی که این گربه ها هی زاد و ولد کنن بشن یه لشگر گربه و نتونی از شرشون خلاص شی

غزل گفت...

کرو یه سوال! خیلی نامردی اگه جواب ندی!
D:

صاحب بی ام و سفید کی بود اونوخ؟

بعد کیوشاد روح حساسی داره یا تو اونوخ؟ خدایی وقتی بهش زدی چی تو کله ت بود؟

کرو گفت...

صاحابش یه پسر جوون و خوشتیپ بود که خودش به افسر می گفت علت حادثه رو بزن خوشتیپ بودن راننده، حواس راننده ی کیورو پرت کرده!!

من اصن نفهمیدم دارم می زنم! این همه ش از عنایات سپر آویزون کیو بود

D:

غزل گفت...

اَ یَ یَ یَ

اینجاس که آدمیزاد به رابطه بین کیو و کرو و کروکودیل و مارمولک پی می بره!
D:

وحیده گفت...

یعنی قربووون اون کیوشاد که اینقدر خوش سلیقه است
*
*
والبته قربون راننده ی کم حواس
*
*
مبارک باشه کار جدید ... امیدوارم ازون منشی های شرکت قبلی تو اینجا دیگه پیدا نشه
*
*
باورت می شه هنوز تیکه هاش یادمه

مصي گفت...

خاتم معلم اعصاب نداريا

بهانه گفت...

عزیزم بیا یه جلسه مشاوره داشته باشیم..
بریز بیرون دل و روده روانتو ببینم چته آخه؟
حالا چون کلی واسه تصادفت پیاده شدی و دستت خالیه پولی نمیگیرم جانم!!

مصي گفت...

نه. حقوق مي‌گيري كه چكار كني پس؟ من مديرم. وظيفم گير دادن به توه. خودت مي‌دوني ديگه بايد چكار كني

مستفا گفت...

لذت بردم
ممنونم
لازم نیست که بگم ورودی جدیدم اینجا؟

ناشناس گفت...

خانوم غزل@ از رابطه بین مارمولک و کروکودیل خیلی خوشم اومد ...بلاگ بعدی کرو : ... وقتی یک کروکودیل مارمولک می شود .... :))

یاسمن اکبرپور گفت...

الهیییییییییی . خورد تو دیوار ؟ :))


تبریک صمیمانه ی منو بابت کارد جدیدش بپذیر !


بوس

یاسمن اکبرپور گفت...

إإإإإإإإ


منظورم کار بود

;)

یاسمن اکبرپور گفت...

جدیدت*

:D

غزل گفت...

Pejmansh@
می دونی خود کرو هم قبلاً تو یکی از بلاگاش به طور غیر مستقیم یا شایدم مستقیم به این رابطه اشاره کرده بود
D:

رضا شاگرد روانی کلاس گفت...

شوما اگه می تونی لطف کن بگو کجای روانت مشکل نداره

رضا شاگرد بیمه نشده کلاس گفت...

شوما که دستت تو کار بیمه س....میتونش عشق رو هم بیمه کنی؟

ناشناس گفت...

اول از همه بگم که دوست دارم این نیم‌فاصله گذاشتن و فاصله‌های صحیح بعد از علائمت رو. آفرین. (میثم)

ناشناس گفت...

زدی ماشین بدبخت رو له کردی، بعد می‌گی کیوشاد زده؟
بابا تو چرا این‌جوری می‌کنی؟
کروکدیل حسود.
(میثم)

نویسنده مهمان گفت...

می خوای یه برنامه ی همت والا راه بندازم برات؟

ناشناس گفت...

کرو @ یجوری کامنت بزار دختر، که بفهمم چی میگی :))

علی خادمی گفت...

تصادف کیوشادو عالی وصف کردی
داستان بنویس حیفه
من از اونجاش خیلی خیلی لذت بردم

مریم سوگلیه دیوونه کلاس در حالی که دلش برای کیو تنگ شده گفت...

خانوم اگه روانت مشکل داره لطفن قید درس و مدرسه رو بزن ! رضا خودش روانی هست دیگه معلمش هم روانی باشه ببین چی میشه !


خانوم من دلم کیوشاد سواری می خواد :دی

@غزل : آبجی خانوم بس که خودت مارمولکی همه رو به چشم مارمولک می بینی .خدا تو رو از مارمولکی کم نکنه

الهام گفت...

***



عجب دنیای خفنی دارن این کروکودیلا !!!

خدایی این دفه رو فهمیدم چی می گی ، آخه قبل از اومدن به اینجا یک عدد آدامس با طعم کروکودیل باشعور خورده بودم ، یک عددم آدامس با طعم کروکودیل آی کیو انداخته بودم بالا .
نتیجش این شد که بعد عمری فهمیدم این کروکودیله چی بلغور می کنه !!!!

خب بعد از اینکه فهمیدم چی می گی ، دهنم تا بنا گوش باز موند ، خب اگر کروکودیلا بلدن با دهان باز چیزی بلغور کنن ، متاسفانه بشر دوپا از انجام این کار عاجزه ، بنابراین چیزی بلغور نمی کنم !!!!




***
Elham
***
بعد التحریر:الهام درحالی که پشت و رو کف اتاق پهن شده بود و سرش رو به آسمون بود و پاهاش رو هر از گاهی تا پس کلش بالا میآورد و بعد دوباره محکم رو زمین می کوفت گفت : یعنی می شه دوباره برم تو اشتراک گوگلم ؟؟؟؟

قاصدک گفت...

هیچ جای روانت مشکل نداره
ما خودمون یه عمر روانی بودیم ها!
کلا هر سوالی در این مورد داشتی از خودم بپرس

کار جدید هم مبارک
شیرینی یادت نره
:-)

mani گفت...

روان من که پاک پاکه
هیشکی م کاری به کارم نداره
کلا شخصیتم تصادفیه
دفه دیگه خواستی از این قرص مرصا بخوری یه ندام به من بده/منم یه شیشه شراب ناب بوردو سفارشی میارم پشبندش میریم بالا

مصطفی موسوی گفت...

اینکه علی خادمی اومده برا یکی کامنت گذاشته

صد در صد شب قبلش سنجد فراوون خورده

من از اونجاش خیلی خیلی لذت بردم

رضا همون شاگرد روانیه کلاس گفت...

من که نمیدونم داستان چیه ولی نگار مده


منم از اونجاش خیلی لذت بردم

مصطفی موسوی گفت...

نگار دامن بلند میپوشه

پس نمیتونه مد باشه

ارسال یک نظر